חיפוש
HE
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    מצטערים - מוצר זה אינו זמין יותר

    זוג יחידות ראוטר גיימינג ASUS ROG Rapture GT6 AX10000 Pro Tri-Band WiFi 6 (802.11ax) - בצבע שחור

    יצרן: Asus
    זוג יחידות ראוטר גיימינג איכותיים מבית ASUS במהירות אלחוטית כוללת עד 10000Mbps, בתקנים 802.11a/ax/ac/b/g/n ותומך ב-Tri-Band.
    מקט: 90IG07F0-MU9A20
    תמונות למטרות המחשבה בלבד*
    המידע נלקח מאתר היצרן ו/או מידע היבואן ו/או מפרסומיהם והאחריות שלהם. המידע כפוף להגדרות, אמצעים ותנאי הבדיקה של היצרן ו/או היבואן, כולל מידות/נפח, מידע טכני, וכו'.
    אסור להעתיק, לשכפל ולצלם.
    זמינות: לא במלאי
    ₪3001
    מחיר לא כולל מע"מ ₪2565 לרכישה באתר אילת
    משלוח חינם
    מועד אספקה: עד 1-7 ימי עסקים

    ASUS ROG Rapture GT6 AX10000

    נתבי Mesh עבור גיימרים

    חוו את פתרון ה-WiFi האידיאלי עם המהדורה החדישה של סדרת Rapture. ROG Rapture GT6 היא מערכת ה-WiFi המשולשת הראשונה של ROG mesh והיא נועדה לספק חוויות מדהימות באמצעות טכנולוגיית הרשת העדכנית ביותר. מערכת ה-Wi-Fi הזאת בעלת היכולות של הדור הבא מבחינת רשתות מקוונות, היא שותפת ההייטק שלכם למסע אינטרנט מדהים.

    בחרו את הסגנון שלכם

    עוצבה ברוח החדשנות, ה-ROG Rapture GT6 שואבת השראה מהאסתטיקה של ROG וכוללת דפוסי משושה ייחודיים לאורך כל הדרך. היא מגיעה ב-2 צבעים - שחור או לבן. הגימור המט והזוויות המלוטשות של הגרסה השחורה מציעים מראה עתידני. בינתיים, מהדורת Moonlight White מציעה מראה נקי ומינימליסטי. עם שתי הגרסאות, שורת התיוג המפורסמת של ROG - "למי שמעז" - מוצגת בצורה בולטת.

    רוחב פס גדול יותר, קיבולת מסיבית

    עדיין מחפשים נתב WiFi 6? המהירות והכיסוי הקיצונים של ה-Rapture GT6 AX10000 מציבים אותה במעמד משלה. עם Uplink/Downlink OFDMA ו-MU-MIMO, WiFi 6 היא מספקת קיבולת של עד פי 4 ופי 2.7 מהמהירות של WiFi 5. היא תומכת גם בערוצים של 160 מגה-הרץ כדי לספק חיבורים עם זמן אחזור רב-גיגה-ביט, להגדיל את קיבולת הרשת ולהפחית את הגודש ברוחב הפס.

    מיועד לגיימרים

    כדי ליהנות מהמהירות המלאה של האינטרנט שלכם, בין אם אתם מתחברים לנתב או לצמתים שלו, חיבור ה-backhaul הוא החשוב ביותר כדי להבטיח ביצועי WiFi מקסימליים בכל הבית. עם רשת backhaul ייעודית והטכנולוגיה החדשה שמשפרת את יכולת ה-backhaul והביצועים, ה-GT6 מספק משחק מקוון חלק.

    קליטה מרחיקת לכת ומתמדת

    כדי להבטיח ביצועי backhaul טובים יותר עבור ה-GT6, נכללה "אנטנה חכמה" נוספת המזהה את האות הטוב ביותר, בהתבסס על מיקום וכיוון. דבר זה מתבטא בעד 15% בהשוואה לאנטנות המסורתיות*. חיבורים חזקים בין צמתים פירושם שאתם מקבלים חוויות WiFi חלקות, בין א ם אתם מקיימים שיחת ועידה או משחקים במשחק נייד ברחבי הבית.

    פחות הפרעות

    ה-ROG Rapture GT6 תומך בספקטרום UNII-4 שהורחב לאחרונה, הידוע גם כפס 5.9 GHz. פס זה משחרר במלואו את העוצמה של WiFi 6 על ידי הבאת ערוץ 160 מגה-הרץ שלישי וברור ללא הפרעות של מערכת המכ"ם*. על ידי מינוף יתרון זה, המשתמשים יכולים ליהנות מביצועים יציבים וחזקים של mesh backhaul המשפרים את טווח האותות של ערוץ 160 מגה-הרץ עד 20%**, ללא צורך בשדרוג למכשירים התומכים במפורש בפס 5.9 גיגה-הרץ.

    ללא זמן אחזור

    עם האצת משחק משולשת הבלעדית ל-ROG, אתם יכולים ליהנות מהחיבורים היציבים ביותר, מניעת ריצוד, הפחתת השהייה, הורדת פינג והגברת מהירויות עבור חוויות משחק פנטסטיות.

    כיסוי מורחב עם RangeBoost Plus

    ASUS RangeBoost Plus היא הגרסה העדכנית והחזקה ביותר של טכנולוגיית RangeBoost הנודעת של ROG, שיכולה לשפר את הכיסוי וביצועי ה-WiFi באופן משמ עותי בהשוואה לדגמים אחרים ללא RangeBoost.

    יעילות WiFi יוצאת מן הכלל

    בניגוד לנתב הקטן הזה, לרוב המכשירים המתחרים יש שמונה אנטנות לכל היותר. כדי למנוע נפילות אות ומהירויות לא עקביות על פני צמתים, ה-GT6 מטמיע תשע אנטנות פנימיות בזוויות שונות, ובכך מגביל למעשה אזורים מתים. האנטנה האופקית הנוספת מספקת אפשרויות נוספות לכיוון האות האופטימלי.

    נראה מגניב, פועל מגניב

    חום יכול להרוג את הביצועים שלכם. בחלק העליון והתחתון של הנתב, ישנם גרילים המתיישרים בצורה מושלמת עם גוף הקירור כדי ליצור את השפעות ההסעה הטובות ביותר ופיזור החום, בעוד שפתחי האוורור בצד משתמשים בתבנית צלעות קלאסית.

    אבטחת רשת משופרת

    לצד פרוטוקול האבטחה WPA3, ה-ROG Rapture GT6 כולל גם AiProtection Pro המופעל על ידי Trend Micro™ ובקרת הורים מתקדמת, המספקת את הכלים הדרושים לכם במכשיר אחד. בנוסף, תכונת הגלישה האבטחה החדשנית יכולה לסנן תוכן לא רצוי מתוצאות מנועי החיפוש לחוויית גלישה ידידותית יותר למשפחה.

    חיבור חוטי מהיר במיוחד

    עם יציאת WAN של 2.5 Gbps, ה-ROG Rapture GT6 מאפשר לכם לנצל את מלוא המהירויות המהירות במיוחד המוצעות על ידי ספקי שירותי האינטרנט עבור המכשירים הקוויים התואמים שלכם. בנוסף, תוכלו ליהנות גם ממהירויות קוויות של עד 2 Gbps באמצעות תכונת צבירה LAN.

    תכונות

    • WiFi 6 ביעילות גבוהה
    • WiFi 6 תלת-פס מהיר במיוחד מגביר מהירויות של עד 10,000 Mbps, עם ערוצי 160 MHz ליעילות ותפוקה טובים יותר
    • כיסוי מורחב - ASUS RangeBoost Plus הבלעדי משפר את טווח האותות ואת הכיסוי הכולל
    • אבטחת רשת משופרת - פרוטוקול אבטחה WPA3 המספק לכם את כל הכלים הדרושים במכשיר אחד
    • עיצוב מגניב וקריר - גם עיצוב מגניב שנראה טוב וגם משפר ביצועים