חיפוש
HE
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    מארז מחשב Fractal Design Meshify 2 RGB White TG Clear tint FD-C-MES2A-08

    יצרן: Fractal Design
    The Meshify 2 RGB is a high-performance case with a bold, stealth-inspired aesthetic. Its striking exterior features bolt-free, flush tempered glass, a fully removable top granting excellent interior access, and a front with USB-C, hinged mesh panel and removable nylon filter. The flexible dual-layout interior supports large storage arrays and multi-radiator setups that makes cooling a breeze.
    מקט: FD-C-MES2A-08
    תמונות למטרות המחשבה בלבד*
    המידע נלקח מאתר היצרן ו/או מידע היבואן ו/או מפרסומיהם והאחריות שלהם. המידע כפוף להגדרות, אמצעים ותנאי הבדיקה של היצרן ו/או היבואן, כולל מידות/נפח, מידע טכני, וכו'.
    אסור להעתיק, לשכפל ולצלם.
    זמינות: הזמנה מראש בכפוף למלאי היבואן
    ₪966
    מחיר לא כולל מע"מ ₪826 לרכישה באתר אילת
    i h
    מועד אספקה: עד 1-7 ימי עסקים

    מארז מחשב Fractal Design Meshify 2 RGB White TG Clear tint FD-C-MES2A-08

    מארז מחשב ביצועים גבוהים עם עיצוב מרשים ומתקדם. מאפייניו כוללים זכוכית מחוסמת בצבע שקוף, גישה מלאה לפנים דרך הגג הנשלף ומגירה קדמית עם פאנל משתנה ומסנן ניילון. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת. הפנים גם מציעות חיבור USB-C ומערכת סינון מתכווננת.

    תיוג מוצרים