חיפוש
HE
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    מסך מחשב HP 27" MONITOR E27K G5 6N4C4E9

    יצרן: HP
    מסך מחשב: HP MONITOR, גודל: 27 אינטש, סוג פאנל: IPS, רזולוציה: 3840x2160, זמן תגובה: 5ms, רמקולים מובנים:ללא, מצלמה מובנית: ללא, מיקרופון: ללא.
    מקט: 6N4C4E9#ABT
    תמונות למטרות המחשבה בלבד*
    המידע נלקח מאתר היצרן ו/או מידע היבואן ו/או מפרסומיהם והאחריות שלהם. המידע כפוף להגדרות, אמצעים ותנאי הבדיקה של היצרן ו/או היבואן, כולל מידות/נפח, מידע טכני, וכו'.
    אסור להעתיק, לשכפל ולצלם.
    זמינות: הזמנה מראש בכפוף למלאי היבואן
    ₪1828
    i h
    משלוח חינם
    מועד אספקה: עד 1-7 ימי עסקים
    HP E27k G5 4K USB-C Monitor - Front

    תמונה מרהיבה

    לא משנה עם מתמקדים או מסתכלים על תמונה גדולה יותר, תוכלו לראות כל פרט שאתם צריכים כדי להזיז עניינים, במסך הזה: צד אלכסוני 68.6 ס"מ (27 אינץ') ברזולוציה ‏4K‏ . אפשר לראות כל פרט בתמונה או תבניות בגיליון אלקטרוני בדיוק גבוה פי ארבעה עם מסך FHD סטנדרטי. ולראות את כל זה בצבעים חיים באופן עקבי, באמצעות מרחב צבע של 99% sRGB.

    HP E27k G5 4K USB-C Monitor - Front Left

    חיבורים פשוטים ורבי-עוצמה

    כשאתם עובדים מהבית היום ומהמשרד למחרת, שחררו את עצמכם, את שולחן העבודה ואת המחשב הנייד שלכם מאי-הנוחות שכרוכה בכבלים, על ידי חיבור פשוט של כבל‎ USB-C® ‎אחד שמחבר את התצוגה ואת כל האביזרים שלכם – ממצלמת האינטרנט ועד למקלדת – וכל זה עם טעינת המחשב הנייד ב-65 ואט‎. כדי להפוך את יום העבודה שלכם לקל עוד יותר, תוכלו להפעיל את כל המכשירים שלכם, הודות ל-Single Power on‏ 3‎ וחיבור אינטרנט יציב ומאובטח עם כבל RJ-45.

    HP E27k G5 4K USB-C Monitor - Front Right

    נוחות בעבודה

    כאשר הביצועים תלויים ביכולת שלכם להיות במיטבכם, נוחות בצפייה היא מצרך חובה. משיגים בקלות נוחות לאורך כל היום עם התאמה לארבעה כיוונים שממוטבת על ידי מדריך ההתקנה הארגונומי המפורט 4.‎ לצפות בנוחות ביום ובלילה עם חיישן אור הסביבה שמתאים באופן אוטומטי את בהירות המסך לסביבה שלכם ומאפשר לכם ליהנות מנוחות רבה יותר, עם HP Eye Ease.

    תיוג מוצרים