חיפוש
HE
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    תומך לכרטיס מסך Antec GPU Holder Dagger White

    יצרן: Antec
    5-Hole Bracket (סגסוגת חמישה חורים): מתקן תמיכה עם חמישה חורים הנכנס במקום להתאים לכרטיסי GPU כבדים המותקנים באופן אופקי, מונע מהם להתעקש ולהתפשל. מבנה תמיכה סוג החלק הנספח:מספק תמיכה גמישה ושליטה (170-270 מ"מ) כדי לענות על כרטיסי GPU בגבהים שונים. עמוד תמיכה ניתן לכוון:בידיות ללא צורך בכלי עבודה ניתן לכוון גם בגובה (30 מ"מ) כדי להתאים את כרטיס ה-GPU לעוביים שונים, והפד הסיליקוני המצורף הוא עמיד בפני שריטות ומקנה יכולת נשימה. הגנה על הרכיבים שלך:שילוב של צדדי פלסטיק ותהליך הסיליקון הכלל-אנוד מסייע בשמירה על העמידות של מרקם המשטח וניתן להשתמש ברכיבים לטווח הארוך. תאימות אוניברסלית:תואם מגוון כרטיסי מסגרת ומקרים למחשב בשוק, כולל MATX, ATX ו-ITX.
    מקט: 0-761345-77736-0
    תמונות למטרות המחשבה בלבד*
    המידע נלקח מאתר היצרן ו/או מידע היבואן ו/או מפרסומיהם והאחריות שלהם. המידע כפוף להגדרות, אמצעים ותנאי הבדיקה של היצרן ו/או היבואן, כולל מידות/נפח, מידע טכני, וכו'.
    אסור להעתיק, לשכפל ולצלם.
    זמינות: הזמנה מראש בכפוף למלאי היבואן
    ₪93
    מחיר לא כולל מע"מ ₪79 לרכישה באתר אילת
    i h
    מועד אספקה: עד 1-7 ימי עסקים

    תומך לכרטיס מסך Antec GPU Holder Dagger White - 5-Hole Bracket (סגסוגת חמישה חורים)

    • מתקן תמיכה עם חמישה חורים הנכנס במקום להתאים לכרטיסי GPU כבדים המותקנים באופן אופקי, מונע מהם להתעקש ולהתפשל.
    • מבנה תמיכה סוג החלק הנספח: מספק תמיכה גמישה ושליטה (170-270 מ"מ) כדי לענות על כרטיסי GPU בגבהים שונים.
    • עמוד תמיכה ניתן לכוון: בידיות ללא צורך בכלי עבודה ניתן לכוון גם בגובה (30 מ"מ) כדי להתאים את כרטיס ה-GPU לעוביים שונים, והפד הסיליקוני המצורף הוא עמיד בפני שריטות ומקנה יכולת נשימה.
    • הגנה על הרכיבים שלך: שילוב של צדדי פלסטיק ותהליך הסיליקון הכלל-אנוד מסייע בשמירה על העמידות של מרקם המשטח וניתן להשתמש ברכיבים לטווח הארוך.
    • תאימות אוניברסלית: תואם מגוון כרטיסי מסגרת ומקרים למחשב בשוק, כולל MATX, ATX ו-ITX.