Search
EN
All Categories
    Menu Close
    Back to all

    שדרוג מחשב נייח

    איך אפשר לבצע שדרוג מחשב נייח בלי להיכנס לחור בתקציב?
     
    מצד אחד, אתם חשים שהמחשב הנייח שלכם כבר לא הולם את הדרישות שלכם. הוא נעשה איטי מידי, כבד מידי, ועייף מידי. מהצד השני, אתם לא מעוניינים לחרוג מהתקציב שיש לכם. ברור שכרגע רכישה של מחשב חדש לא באה בחשבון, וכעת עולה השאלה, איך אפשר לבצע שדרוג מחשב נייח בצורה נוחה, בלי להיכנס לחור בתקציב האישי שלכם. חשוב לציין, שע"י רכישה של כמה רכיבים שאינם יקרים דרך חנות מחשבים בנתניה, ואימוץ כמה טיפים, תוכלו בקלות רבה למדי לבצע שדרוג מחשב נייח בלי הוצאות כבדות.
     

    שדרוג מחשב נייח - המדריך המלא
    שדרוג מחשב נייח - כך תעשו זאת:
     
    נקו את המחשב - קודם כל, לא תמיד חייבים לקנות. התהליך הראשון של שדרוג מחשב נייח מתחיל בניקוי המחשב. מדבור על ניקוי במשמעות כפולה. כדאי לבצע במחשב תהליכים של ניקוי ואיחוי דיסק דרך הפונקציות במערכת ההפעלה - וכך מסייעים למחשב לשפר את ביצועיו. מעבר לכך , כדאי לפתוח את מכסה המחשב ולראות האם הצטבר אבק (כמובן רק כשהמחשב כבוי), ואם כן - לנקות עם מכשיר ייעודי.
    שדרוג רכיב או שניים - אם אתם מעוניינים לבצע שדרוג מחשב נייח, כדאי להתמקד ברכיב אחד שדורש שיפור, לפי הצורך שלכם. אם למשל אתם רואים שנגמר לכם המקום - אפשר לקנות הארד דיסק חדש, כאשר הארד דיסק נייד של 500 GB יעלה כמה מאות שקלים בודדים ואפשר להתקין אותו לבד ללא טכנאי. המשחקים החדשים לא עובדים? קנו כרטיס מסך בעלות של כמה מאות שקלים בודדים, ותוכלו לשדרג את המחשב הנייח שלכם בקלות.
     

    בואו לחנות של א&א מחשבים

    בסופו של יום, לא משנה איזה רכיב אתם מחפשים, בכדי לשדרג את המחשב הנייח שלכם - את כל הרכיבים תוכלו למצוא בחנות של א&א מחשבים בנתניה. בכדי שלא תחרגו מהתקציב שלכם, אנו מציעים לעתים קרובות מבצעים שונים, ומחירים הוגנים.

    לייעוץ ולהזמנות חייגו :
     

    073-210-12-00

    Comments
    Write a comment Close
    *
    Only registered users can leave comments.